fredag den 7. juni 2013

**SOLSKINS GIVE AWAY VINDER FUNDET**

Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder



I dag har det været rigtig sommervejr og sol over det danske kongerige.

Jeg har været ude at cykle i aften til Marielyst (jeg bor kun 5 km der fra) .. I husker nok "Kongerne af Marielyst".
Jeg elsker mit sted hernede i det sydlige og der er altid sol og lidt ekstra sommer her. Har du ikke været her endnu????

Nåh - men vinderen af min SOLSKINS GIVE AWAY blev ovenstående .. kommentar nummer 2 .... og det blev så

KATRINE GUNNERSEN

Hjertelig tillykke 

Din ekstra gave som "tak" for at dele og lave lidt PR for mig er disse to ting som jeg håber du vil blive glad for oven i din lækre håndcreme fra Raunsborg som du valgte at prøve af .. og jeg kan kun sige én ting til det : GLÆD DIG <3 




Jeg håber du bliver glad for dine gaver. Du må lige sende mig en mail til jusp@hotmail.dk med din adresse i så jeg kan sende tingene til dig hurtigst muligt :)

Husk Husk Husk......

Der er flere give aways på vej - nu har vi stadig solbrillerne ... såååå hold øjeeeeeeeeee



Ingen kommentarer:

Send en kommentar