tirsdag den 14. maj 2013

VINDERE AF GIVE AWAY FRA RAUNSBORG

Hvor det dog føles fantastisk <3

Jeg kan videregive hele 2 håndcremer til to heldige vindere i aften. Jeg var så beæret over at få lov til at dele disse cremer med jer derude. De har været helt fantastiske på Raunsborg og især Morten som er salgschef har været en super dejlig connection til Raunsborg. Meget åbne og interesserede i at samarbejde om at få lavet give aways og få øget viden og interessen for Raunsborgs produkter.

Et ekstra lille spørgsmål om en autograf af Jim Lyngvild blev jo også taget mod med åbent sind og naturligvis fik min datter Michelle sin autograf signeret til hende af Jim Lyngvild.

Nåh... nu kan I nok ikke vente længere .. vel?!

Jeg har udtrukket 2 VINDERE i aften - og den første vinder er .....................




Sarah der har denne blog :
http://dozyprincess.blogspot.dk

Sarah - du modtager en mail fra mig 

Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder***********************************************************
Næste vinder er ..............

Malene der skrev sådan her:

1. Årets kropsplejeprodukt
2. Jim Lyngvild
3. Ravnsborg

Skøn præmie :-)
Liked og delt på Facebook.

succes@mail-mig.dk


Jeg har valgt at bruge to forskellige sider til at trække vindere for at fordele chancerne ligeligt.

<3 lig tillykke til Sarah og Malene og tak til jer alle sammen fordi I havde lyst til at deltage og hjælpe mig med at få min Facebook side Spuur Spot op på over 100 likes. Me like <3

Jeg har straks en ny give away på trapperne som også er rigtig spændende og derfor bør du holde godt øje med bloggen og Facebook siden. Har du bemærkninger, spørgsmål, kommentarer, ris eller ros så skriv endelig til mig. 

TUSIND TUSIND TAK FOR JERES INTERESSE OG JERES DELTAGELSE - DET HAR VÆRET NOGLE SPÆNDENDE DAGE FOR MIG OGSÅ. 

Tak igen alle sammen <3

De varmeste hilsner 

June









Ingen kommentarer:

Send en kommentar