tirsdag den 14. maj 2013

8 dage med Jim Lyngvild i hænderne

eller rettere ... på hænderne !!!!



Jeg har haft den ære at have Raunsborgs håndcreme på mine hænder og enkelte andre steder på kroppen - sådan lidt som forsøg - og med stor succes.

Jeg har ikke haft specielle problemer med mine hænder men ynder bare at passe på min hud på hænderne. Og her kommer Raunsborgs håndcreme ind i billedet. Dog har jeg døjet med noget kløe/tør hud på mine lår. Jeg har naturligvis smurt mine lår og skinneben og succes´en var i hus. En så blød og lækker creme har jeg aldrig prøvet før. Den dufter skønt og akkurat så fint at den passer i skalaen. Ikke for meget og ikke for lidt. Den fedter ikke og trækker hurtigt ind i huden så man ikke behøver at sidde og "vente" på at den tørrer på hænderne. Jeg vil nok også anbefale den til alle de kære mænd der har udendørs arbejde. Så piger - skynd jer ind og bestil en lækker håndcreme til mændene og jeg kan garantere at han ikke kommer hjem med sandpapirs-hænder. Han vil prise sig lykkelig for at du har introduceret ham til Jim Lyngvild.

En fantastisk creme lavet på nordiske urter. Jeg synes absolut at du skal gå ind og kigge nærmere på hjemmesiden her www.raunsborg.dk hvor du kan læse alt om ingredienser og de andre skønne og dejlige produkter Jim Lyngvild kan diske op med.

Jeg har netop afholdt en fantastisk give away her på bloggen og har afsluttet den her i aften d. 14. maj med en succes rate på 104 % da målet var 100 Likes på Facebook siden som du kan se HER.

Jeg er personlig stor fan af at han har formået at lave nogle cremer og nogle dufte der går rent ind hos mig. Jeg fik ved min bestilling af håndcremen en duftprøve af parfumen Pink Rose som du finder her 

Og den er blevet mit helt store hit og skal absolut med på listen over de næste selvforkælelses produkter der står "mit navn" på. 

Jeg håber at jeg har givet jer andre indtryk af at det absolut er en VINDER af en håndcreme som Jim Lyngvild & Co. her har kreeret. Jeg vil også lige have lov at henvise til min datters blog hvor hun har lagt billeder på så I kan få syn for sagen og se hvor slemme hendes hænder var - og hvor smukke de er nu. Og tro mig - hun har virkelig haft store smerter - så skynd jer ind og kig - bare klik HER 

Se så at komme afsted og få bestilt nogle håndcremer piger !!!!!!!!!!!!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar