tirsdag den 7. maj 2013

NY VINDER ER TRUKKET PÅ GIVE AWAY FRA 1. MAJ





NY VINDER ER TRUKKET PÅ GIVE AWAY FRA 1. MAJ 2013.

Da den tidligere vinder ikke gav sig til kende før tidligt i morges og jeg bad hende sende mig en mail med kontaktinformationer inden kl 20.00 i aften - men så igen ikke har reageret så har jeg nu trukket en NY VINDER.










Tilfældig tal udtrækning af Find En Vinder



Den heldige vinder er ............................ SIMONE !!!!!!!!! Som har denne blog :



Simone - send mig en mail med dit fulde navn og adresse så du kan få din gave :)

Tak fordi I var med alle sammen og jeg håber I kigger forbi den anden give away fra KOBRA som ligger lige her

Husk at holde øje med de kommende give aways - og jeg kan LOVE jer der kommer en SUPER SUPER SUPER FED GIVE AWAY MEGET SNART :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar