søndag den 5. maj 2013

Kreativ for en stund



Efter kun 2 dage kom det Fimo ler jeg bestilte sammen med min datter og kreativiteten skulle stå sin prøve. 

Jeg havde set flere steder både på danske sider men også i min hæklegurus Bobwilson123 videoer på Youtube hvordan nogle piger havde lavet deres egne håndtag til hæklenålene. Nogle hæklenåle er ikke lange nok til min hånd - og de tynde hæklenåle er svære at holde på. Derfor måtte jeg og min datter Michelle prøve at lave vores egne håndtag. 

Det kom til at se sådan her ud :


Nr. 2 fra venstre er selvlysende i mørke :D

og sådan her :


Den øverste på billedet herover er også selvlysende i mørke.

Lidt flere fotos her - og af de små rester lavede jeg 4 knapper og 6 perler. Der er stadig ler tilbage så der skal selvfølgelig produceres mere sjov.

Håndtagene er nemme at lave - så det er bare at gå i gang. De kræver ikke mere end når du leger med modeller voks (hvis du da ellers gør det ?) og så skal det en tur i ovnen på 130 grader i en halv time. Nemt :)







Har du selv fået lyst til at prøve det af og lege lidt med Fimo ler så kan du finde det lige her

Rigtig god fornøjelse 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar