lørdag den 6. april 2013

Minecraft !!!

Min yngste søn Sander har en stor forkærlighed for Minecraft og ville selvfølgelig udnytte mors forkærlighed for hækling og bad mig derfor hækle en "minecraft-beanie" ... så jo jo jeg måtte da i gang. 
Det har jeg aldrig prøvet før så det måtte blive lidt af en prøve.

Resultatet er heller ikke blevet heeeelt rigtigt og perfekt, men det må blive sådan her i første omgang.

Han tog på weekend hos sin far i går inden jeg havde hæklet den færdig, så han har faktisk ikke set den endnu og jeg aner ikke om den er godkendt. Det må blive weekendens store spændende øjeblik når han kommer hjem og ser den.

Garnet som er 50% uld og 50% acryl er naturligvis købt hos www.spuurspot.yarnshopping.com 

Her er resultatet :)






             

                                                      

1 kommentar:

  1. Hvor er den altså fed mor !!!! :-) Den er altså godt lavet når man tænker på at det er første gang :-) blev Sander glad for den? :-)

    SvarSlet