tirsdag den 27. november 2012

Links til diverse sjove ting jeg har fundet :)

Her er et par links jeg har fundet enten ved egen hjælp eller via andre der har været så søde at dele dem.

Vi går en tid i møde som kan være ret så dyr for mange af os. Jeg er selv enlig mor og pengene er små. Derfor må man ofte være kreativ. Både hvad angår mad - tøj men så sandelig også gaver og aktiviteter.

Netop derfor kan jeg finde på at sidde på nettet og kigge nøje efter hvad andre bloggere har fundet på - hvad andre sidder og sysler med af kreative ting - og ikke mindst går jeg en tur i genbrugen for at finde ting jeg kan bruge til det kreative.

I dag var jeg så heldig at finde denne bog for kun 5 kr :) mange af disse modeller i bogen er helt up to date både i mønstre og design. Bogen er fra 1981 da jeg selv var kun 12 år og er i dag 43. Dvs moden har relanceret sig selv igen efter 31 år - men det har vi jo oplevet så mange gange. Den har nogle skønne fotos som man skulle tro var taget i 2012. Det er sjovt at se :)

Jeg kan fortælle jer at man på Trip Trap´s hjemmeside kan printe gratis kravlenisser ud hver dag i december måned. Tjek dette link :   http://www.nisserikker.dk/index.php?id=76 .

Her er nogle idéer jeg har set på andre blogs eller hjemmesider både i ind- og udland. Hvis dit billede ligger her og jeg har forbrudt mig mht rettigheder så skriv endelig til mig og jeg vil naturligvis fjerne dem igen. Jeg har brugt dem her på min blog da jeg synes det er nogle super fede idéer og derfor gerne vil dele dem med alle andre også. Så det er god reklame for dig hvis dit billede ligger her hos mig :)

Se nærmere på billederne og tjek eventuelt om det er noget du kan bruge i din egen kreative verden :)




















Some of these pictures are borrowed on other blogs or websites. None of them had any copyright - but if You see your own picture and don´t want me to use it in my blog - please let me know. I just thought that these ideas were so great that I needed to share them here in DK :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar