torsdag den 8. november 2012

Hjertelig velkommen til min blog :)

Som ny blogger skal det være mig en ære at byde alle jer derude velkommen til at kigge med her hos mig. 
Jeg er kvinde - June -  43 år og mor til 3 vidunderlige børn der nu er mere eller mindre voksne. Dvs de er henholdsvis 20 - 19 og 10 år.

Jeg ønsker at bruge denne blog til alt muligt forskelligt. Jeg er sygemeldt og på kontanthjælp - hvilket i sig selv godt kan være lidt frustrerende til tider og jeg har derfor tid til overs til at bruge konstruktivt på et eller flere emner der kan optage mig i dagligdagen.

Jeg har ikke tænkt mig at beklage mig over diverse ting og sager - men måske det lige præcis modsatte. Vi trænger alle til noget positivt i vores hverdag - det være sig både store som små ting der kan gøre vores liv en smule mere interessant eller bare sjovt og hyggeligt.

Jeg håber I derude vil bruge et øjeblik - eller måske mere - til at læse mine små input - og derefter også gerne komme med en lille kommentar. Det være sig både ris som ros - selvfølgelig helst det sidste.

I må også meget gerne kigge på min datters blog som er flg.: 
mspuur.blogspot.dk

Hun er meget kreativ og har lagt en del ind af de ting hun har syslet med gennem sommeren. Lige p.t. er hun startet på pædagog seminariet i Nykøbing Falster og har nok knap så meget tid til at blogge i hverdagen som hun har haft - men måske kan nogle af hendes billeder inspirere jer lidt :)

De kærligste hilsner 

June 

og p.s. .. nu er det jo snart tid til julepynten - så vi skal vel i gang med at være lidt kreative igen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar