fredag den 29. juli 2016

Long time no see ... alt alt for længe siden

Så er jeg tilbage igen ...

En meget forladt blog med alt for mange reklame-indlæg .. øv .. så nu er der lidt nyt .. UDEN reklamer !

Meget er sket siden sidste seriøse indlæg. Jeg var jo uheldig i januar 2015 at brække min ankel og i min alder er det desværre ikke noget der lige er overstået på et øjeblik. Jeg døjer stadig med gener men jeg har det ok og kan sagtens gå. Dog kniber det med trapperne om morgenen .. og lidt andre situationer - men i det store hele går det faktisk fint.

Nåh ... men så er det jo ellers tid til en opdatering af hvad der ellers sker i mit liv.

JEG SKAL VÆRE MORMOR TIL EN LILLE PIGE TIL NYTÅR (ca).




Jeg GLÆDER mig så meget og det er lidt af et mirakel. Min datter lider af PCO  og har derfor haft svært ved at blive gravid. Derudover har min svigersøn dårlig sædkvalitet så ønsket om et lille barn lå og svævede og synes næsten ikke muligt. Efter lidt mere end halvandet år lykkes det på mirakuløs vis og min datter har nu fået en køns scanning der viste en lille frisk og frejdig prinsesse.

Hæklenålen gløder og jeg er i mit es <3

Derudover skal min søn giftes d. 6. august (om en uge) hvilket jeg også glæder mig helt vildt til. Så har jeg 2 gifte børn og en ung søn på 14 der er i puberteten (big time) :D Jeg er aldrig selv nået at blive gift så at se begge mine voksne børn være så heldige at få den oplevelse er jo bare fantastisk.

D. 1. Maj holdt vi konfirmation for min yngste søn. Dvs. Vi holdt festen om lørdagen og så blev han konfirmeret om søndagen. En dejlig weekend der gik rigtig fint. Han blev godt "begavet" og var efterfølgende ud at snolde en masse computerudstyr og nyt tøj. De bliver bare så hurtigt store de unger. Men en flot fyr det er han altså ... på 1.85 cm .. og 14 år !!!!



Vi har stadig sommerferie her i huset indtil 15. august. Så hedder det 8. klasse for junior og så begynder det for alvor at spænde til. Mange ting skal overvejes og beslutninger skal tages .. "hvad skal jeg mon være når jeg bliver stor?".

Alt det kommer nok helt af sig selv - han er computernørd til fingerspidserne .. så mon ikke det bliver noget i den retning :)

Så nåede vi også endnu et mål i år .. nemlig at besøge Korsbæk på Bakken. En sjov oplevelse for os der elsker Matador. God guide der gav rundvisning og fortalte om opbygning og historier så det hele blev en god oplevelse. Absolut et besøg værd.


Med dette vil jeg afslutte mit indlæg for denne gang. Jeg håber at du har en god sommer .. måske har du ferie nu eller måske er du en af de heldige der bare kan nyde sommeren hele tiden. Jeg synes bare den sommer går alt for hurtigt og det bliver allerede meget tidligere mørkt igen. Inden vi ser os om er det november og så er det julegave tid igen... meeeen.... lige nu nyder jeg altså at det stadig kun lige er begyndt på august ... ikke?!

See you soon <3


1 kommentar: