torsdag den 4. juni 2015

Det her er da super nemt .......


Nu behøver du ikke længere rende rundt i hele din by for at finde en ledig frisør der har tid til dig.

Fra nu af går du bare online - enten på din computer eller på din telefon - via den app du downloader - og ser hvilken frisør der har tid til dig og så booker du ganske enkelt din tid. 

Hvor nemt og overskueligt er det så lige??!!!! 

Det er da helt klart en mulighed jeg vil benytte mig af fremover. Jeg har ikke en fast frisør men nu hvor denne app er tilgængelig vil jeg da finde en jeg kan bruge fast og bare booke tider når jeg har brug for det - fremover.

Hvis du synes det her er en fed idé - så smut ind på hjemmesiden og se hvad det handler om. Du taster ganske enkelt dit postnummer og så finder siden den frisør der er tilkoblet dette online booking system. Ta daaaaa !!!!

Klik lige her :


Skulle du have brug for rigtig gode tips og idéer kan du også besøge bloggen. Der findes rigtig mange gode artikler som du kan have god nytte af - så skynd dig at tjekke bloggen ved at klikke lige her :



Jeg ønsker dig en rigtig god og forlænget weekend forhåbentlig i sommervejrets tegn. Solen er på vej - så det er tid til solbeskyttelse af håret .. se hvordan du bedst beskytter håret ved at besøge ovenstående blog for gode tips.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar