torsdag den 11. september 2014

Er du piercet?



Er du en af de rigtig mange mennesker der er piercet og har brug for en "opdatering" af dine udsmykninger så er det her du skal kigge med.


har nogle helt fantastiske priser på alt inden for piercing og stretch smykker samt tilbehør. 

Jeg er selv en af dem der har en navle piercing som efterhånden er mange år gammel - og jeg har vist ikke været så god til at skifte smykket ud som jeg nok burde. Lidt opdatering bør nok indfinde sig og jeg vil helt sikkert gennemgå alle de mange gode tilbud der er på www.piercingfabrikken.dk for der er nogle helt fantastisk flotte i mellem som jeg er blevet lidt forelsket i. 
OG så lige en ting der er værd at sætte streg under er også at prisen på fragten er så lav at alle kan være med. Nemlig kun 19 kr.!!!


Stretching smykker er der også rigtig mange af - og der er nogle super flotte nogle imellem og også nogle til den mere rå af slagsen. Du kan praktisk talt finde alt inden for kategorien piercing så nu behøver du ikke lede alle steder på nettet og rundt omkring i landet - men du kan simpelthen nøjes med ÉT sted.




Fordelene ved at handle på www.piercingfabrikken.dk er at det er en danskejet webshop der ejes af en uddannet piercer. Her har du kvalificeret uddannet service. Der er dag til dag levering og gratis fragt hvis du handler for mere end 149 kroner. Og priserne er så lave at du sagtens kan købe endnu flere smykker uden at skulle tænke på prisen.

Skynd dig ind at tjekke


Ingen kommentarer:

Send en kommentar