torsdag den 10. oktober 2013

Miss November 2014


Så kom afsløringen af næste års Best Friend hundekalender og MIN PRINSESSE bliver "miss november" - er det ikke bare fantastisk ????!!!!!!

Hele familien (jeg og mine 3 børn) er så helt igennem oppe at ringe og super stolte :) Min datter Michelle med denne BLOG har taget billedet af Zita som fik flest stemmer på facebook i afstemningen og blev af Best Friends jury udvalgt som miss november. Jeg kan da slet ikke få armene ned igen. 

Best Friend skriver følgende på Facebook :

Det er med kæmpestor glæde, at vi kan fortælle, at i år bliver vores flotte hunde- og kattekalendere sat til salg i udvalgte butikker. Hundekalenderen, som vi nu viser her på billedet vil kunne købes i UDVALGTE Bilka, Føtex, Fleggaard samt Abc Lavpris i begrænset oplag fra engang i november. Vejl. udsalgspris bliver 29,95. Som vi plejer, sætter vi også rigtig mange på højkant her på Facebook, så hold øje med vores side i november.

Vil du kigge nærmere på Best Friend facebook side kan du klikke lige HER

Så husk at købe en hunde- eller kattekalender fra Best Friend når du ser dem i butikkerne eller gå ind på Best Friends Facebook side hvor du kan være en heldig vinder af en kalender meget snart.

Dette indlæg er IKKE sponsoreret - men jeg er bare en KÆMPE STOLT HUNDEEJER og en KÆMPE STOLT MOR TIL EN DYGTIG FOTOGRAF Michelle <3

Tak fordi I læste med <3 





4 kommentarer:

  1. Årh. Tillykke. Hvor er det stort! Og sikke en skøn vovse : )

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak Liv :) ja vi er også meget meget lykkelige for hende - vores prinsesse :) og det er jo vildt fantastisk at hun blev valgt til at komme med i kalenderen :) Kan slet ikke få armene ned igen :)

      Slet
  2. Tillykke med at din søde hund kom med i kalenderen:-)).

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tusind tak Elindsa :) Jeg og mine børn er også meget stolte :)

      Slet