onsdag den 11. september 2013

Det er da lidt blæret .. ikke?!



Jeg er da vildt glad i dag :) jeg har fået mine knapper som er special lavet og de er bare fuldstændig som lovet og jeg er så tilfreds :) 
Læg mærke til den lille søde "hilsen" fra firmet på den lille ekstra "button" på posens lukning .. den er da søøød :)

Knapperne er bestilt hjem fra USA men det tog faktisk kun omkring 8 dage fra bestilling til jeg har modtaget - det er jo meget overkommeligt. Firmaet er fantastiske - de lavede først 3 prøveknapper med forskellige former på mit logo så jeg kunne vælge det helt rigtige .. og selvfølgelig kunne jeg ikke beslutte mig for kun en slags .. vel ?! .. Der var rigtig god kommunikation mellem firmaet og jeg og jeg er MEGET tilfreds.


Hvis du også vil have dine egne knapper så synes jeg da at du skal styrte ind på Etsy hvor du kan bestille lige nøjagtig dem du skal bruge :)

klik på dette link :

Du har også mulighed for at få lavet mange andre lækre ting med lige netop dit logo - navn - eller andet graveret og kvaliteten er helt i top :)

Rigtig god fornøjelse ... nu skal der knapper på mine ting ........ adios ;)

2 kommentarer:

  1. De er da blevet fine - Hvad kom du af med?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marlene :) jeg er også super glad for dem :) De kostede ca 130 kr alt inkl - der er 2 x 30 stk plus jeg fik 9 ekstra (deres forsøgsknapper) så det er omkring 2 kr stk :) Det er en fin pris synes jeg og vil helt klart anbefale dem :)

      Slet