onsdag den 10. juli 2013

Opdatering af modtagne donationer





Hej alle sammen :)

Jeg vil lige lave en opdatering på de modtagne gaver til min julehjælp indsamling.

Har du ikke hørt om den?? Så klik på fanen øverst på bloggen og se mere om julehjælpen både her på bloggen og på facebook ved at klikke lige HER.

Jeg har modtaget mange dejlige gaver og vi kan sagtens bruge flere endnu..

Så sidder du selv og hækler, strikker, syr, maler, dekorerer, former eller andet lækkert kreativt og vil donere bare en enkelt ting til julehjælp 2013 - så vil jeg være rigtig glad.

"Kravet" er at det er håndlavet/hjemmelavet. Derudover er der ingen krav. Min mission er at indsamle håndlavede ting som bliver pakket ind i klar cellofan og så kan folk der får gaverne selv vælge en gave eller 2 til børn eller mor eller far. Nogle af gaverne bliver delt ud på Nykøbing F. sygehus´børneafdeling. 


Der findes rigtig mange familier på Lolland Falster der har brug for den ekstra lille hjælp.  Så hvis du vil deltage med en lille donation så skriv endelig til mig. Det er ikke mængden - men deltagelsen der er det afgørende.

Nogle af gaverne er dem jeg har siddet og lavet og nogle af dem er donerede gaver - men her et et lille overblik over nogle af de ting der allerede er klar :




Jeg håber at du/I kan afse en enkelt ting til at hjælpe en lille familie til en lidt sjovere jul. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar