søndag den 7. juli 2013

Æ har tumlet lidt...

Jow Jow - Æ har tumlet lidt mæ a hækkelpind :)

Min aften er gået i haven på terrassen med en mobiltelefon på radioplay og en hund der slappede af med at ligge og nyde livet på plænen mens fuglene fornøjeligt fløjtede løs. 
En god kop te !!!! (jeg var løbet tør for kaffe og måtte prøve en te jeg havde fået fra Goodie Box) og min e-cigaret som følgesvende og så en god stor fed hæklenål og noget fantastisk lækkert garn.

En hue og en halsedisse blev der ud af to nøgler lækkert Super Bulky garn. 


Jeg elsker bare det tykke bløde garn. Det er fantastisk at hækle med og det går jo stærkt. Jeg lavede disse to ting på mindre end 2 1/2 time. Et helt sæt til vinter for kun 50,78 kr .. ja ja - sådan to nøgler garn koster 50,78 kr !!!!

Vil du også lave sådan et sæt? Det kan jeg da godt forstå. Så skal du da bare klikke lige HER - så kommer du direkte ind til siden hvor du kan vælge mellem 15 forskellige farver.

Jeg har også lavet disse huer af samme slags garn - bare andre farver. 



Jeg vil rigtig gerne modtage kommentarer til mine indslag, så har du ris eller ros eller spørgsmål - så bare fyr løs <3








2 kommentarer:

  1. De ting du laver er virkelig flotte :-)
    Jeg må have fingrene i det garn der :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Jenny :) ja det er fantastisk lækkert og meget tykt. Helt perfekt til den slags vintertøj :) Så ja - det skal der bestilles noget mere af i hvert fald :)

      Slet