fredag den 3. maj 2013

wa wa wa wooom


Jeg fik min GoodieBox i mandags og er egentlig ganske tilfreds. I boksen var blandt andet denne neglelak fra Lóreal nr 304 Spicy Orange. Den er da sommeragtig så man kun kan komme i godt humør.


Normalt blogger jeg ikke om skønhedsprodukter men når jeg oplever noget ud over det sædvanlige så synes jeg da det er helt på sin plads at afprøve og lave lidt god reklame - eller for den sags skyld give den ris der skal gives. Dog bare ikke lige i dette tilfælde.


Her skal der gives ros i høje skyer. Lakken blev lagt og dækkede fint efter kun 1 gang. Jeg er ikke så god til at huske det med underlak og overlak så den ligger faktisk direkte på neglen. Jeg valgte dog at lægge to lag for at den lige skal holde lidt længere. Er spændt på holdbarheden. Den er lige lagt her natten mellem torsdag og fredag. Så holder jeg orienteret om hvor vidt den kan stå distancen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar