mandag den 11. marts 2013

og så blev det vinter igen




Ja lur mig om ikke det så lige blev vinter igen !!!! En ordentlig omgang sne og fygning har overmandet Falster endnu en gang. Jeg bor på landet med store åbne områder og åbne marker så fygning er nu meget almindeligt "her til lands".

Men en tur rundt i mine haver gør nu alligevel sit indtryk. Smukke stemningsbilleder kan man jo finde overalt, og det uanset vejret. Ikke mindst så er det stadig en af de glæder vi får helt gratis. Vi kan kun nyde synet og vente på at Frk. Forår har tid til at kigge forbi. Jeg troede ellers at hun var kommet, men det var nok hendes fjerne kusine fra fjernøsten et sted der kun lige kom og så gik igen.
Her er lidt stemningsbilleder fra "mit sted" som jeg elsker rigtig højt.





Tja, mit lille egern stod ikke gennem sne og frost uden småskader :( men det kunne jeg nu nok også have tænkt mig til 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar