søndag den 17. februar 2013

Så nåede jeg 50 faste læsere ....


WOW WOW WOW WOW .. så nåede jeg mit mål med 50 faste læsere inden weekendens udløb :) DET er bare stort. Vidunderligt. Dejligt. Skønt. PRAGTFULDT :)

Hvor er jeg bare glad :) 

4919 sidevisninger - det er også bare stort. Jeg er så taknemmelig over at der er så mange der vil kigge med på mine indlæg og diverse oplevelser og små konkurrencer. Det er en skøn oplevelse som menneske at nogen virkelig vil kigge med og læse lidt om det man har oplevet eller bare går og tænker på.

Det er nu nat - søndag - og klokken er 01.06 - snart skal vi op igen og hverdagen melder sin ankomst. Nogle af os har nydt at der har været en uge uden skole og op kl. 7. 

Så i morgen vil jeg trække vinderen af bogen Strømpenisser som jeg har lovet ved 50 faste læsere :) 

Kig endelig ind i min anden giveaway fra KOBRA - en vidunderlig lille taske/clutch i lækre farver der passer ind i alt outfit. 

Tak til alle jer der allerede har meldt jer som faste læsere - og et velkommen til alle nye kommende læsere derude <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar