fredag den 1. februar 2013

En fantastisk idé



I gruppen Strikke og Hækle tøserne på Facebook så jeg i dag dette opslag. Idéen er så god at jeg synes den skal deles videre ud til jer andre. Så simpel og alligevel så genial. Vi sidder nogle gange i mange timer og får ondt i hånd/håndled og måske kan dette hjælpe os lidt på vej.

Hvis du er interesseret i at følge med i gruppen - så klik på dette link og meld dig ind. Der er super mange gode opslag - opskrifter - idéer m.m.

Har du en god idé du gerne vil have delt her på min blog - så tøv ikke med at sende en mail til mig med et billede og en lille tekst. Gode idéer kan man aldrig få for mange af. Det kan man da kalde en form for at blive "gæsteblogger" hos mig. Kunne det ikke være en god idé?


2 kommentarer:

  1. Ja det er en super ide til tynde hæklenåle. Jeg følger også med og bliver "over" inspireret af de mange flotte ting som der bliver vist.

    Fin blog du har :)
    Jeg har meldt mig som fast læser, så jeg kan følge lidt med!
    Måske du har lyst til et kig ind til mig også, du er ihvert fald meget velkommen :)

    SvarSlet
  2. Hej Linette

    tak fordi du vil kigge med her hos mig - det er altid dejligt med nye venner her i blogland - og jeg kigger da helt klart med hos dig også:)

    Aftenhyggehilsen
    June

    SvarSlet