torsdag den 24. januar 2013

Tillykke til mig :)


 


Jeg kommer nok ikke uden om at det i dag er min fødselsdag :) Alderen er ikke noget at råbe hurra for - men fakta er at det nu er 44 år siden jeg kom til verden.
For at dette ikke skal gå helt ubevogtet hen - vil jeg i den anledning ønske mig selv rigtig hjertelig tillykke med at have klaret de første 43 år uden de store skader :D
Jeg har heldigvis ikke lidt nogen nød på noget tidspunkt. Jeg har oplevet meget i mit liv - både godt og mindre godt - men det har jo gjort mig til den jer er i dag.

Jeg er velsignet med 3 vidunderlige børn  der viser mig at de elsker mig rigtig højt - og vi er en rigtig sammentømret lille familie der også har vores med i rygsækken.

Jeg er taknemmelig for mit liv - mine børn - mine forældre og de kære venner jeg har omkring mig - hvad mere kan man ønske sig?????

Nej vel?!

Så tillykke med mig - tillykke med at jeg har det godt - Tillykke med at vi alle har det godt og kan leve i et frit land med alverdens goder trods lidt økonomisk krise.

Så er det vi har lov til at være kreative og bruge vores evner - kigge med hos hinanden og blive inspirerede til at fortsætte med at være kreative.

Kreativiteten er det der holder os i gang er jeg sikker på. Det at frembringe noget med vores hænder er afstressende og ren terapi.

Hav en skøn dag derude alle sammen - jeg er sikker på at min bliver akkurat lige så god og rar som alle andre dage. I dag skal vi bare hygge med lidt kaffe og lagkage sammen med alle mine skønne forældre (3 stk) så der er hygge i farvandet :)

knus og kram til jer derude og pas på jer selv

2 kommentarer:

  1. Stort tillykke med fødselsdagen(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  2. tusind tak for din søde kommentar Dyreglad-pige :)

    SvarSlet