tirsdag den 1. januar 2013

SÅ ER DET MICHELLES FØDSELSDAG :)

I dag - den 2. januar 2013 har min store datter fødselsdag. 21 år (kl. 7.23) mange år er gået og jeg er jo ikke blevet et enkelt år ældre :D (host host)

At så lang tid kan føles så kort .. at så mange år pludselig er gået så hurtigt er svært at fatte. Et lille barn der pludselig er blevet voksent og klarer sig selv. Er i gang med studier og bor i egen lejlighed. Har kørekort - ja lever næsten et voksen liv med hvad dertil hører. 

Kig ind på hendes egen blog - og send da gerne et tillykke til hende - det vil hun helt sikkert blive rigtig glad for er jeg sikker på.

Jeg vil i hvert fald herfra ønske Michelle rigtig mange gange hjertelig tillykke med de 21 år i dag. Kys og kram fra din mor og husk : jeg elsker dig over alt andet på denne jord <3



Ingen kommentarer:

Send en kommentar