onsdag den 26. december 2012

Yaiiiiiii.... så fik jeg min nye overlocker :)


Efter flere dages overvejelse - frem og tilbage - putten i vognen og sat tilbage .. besluttede jeg mig endelig !!!

Jeg fik penge i julegave - helt nøjagtig 700 kr - så jeg skulle kun lægge en lille "klat" til selv - så derfor blev det nu alvor. Tilbuddet var jo ret godt - 999 kr for en overlocker i Aldi. Måske ikke den allerbedste kvalitet - taget andre store mærker i betragtning (.. og dog - det må jo komme an på en prøve). 

Jeg synes bare at jeg måtte eje denne maskine så mit sy-rum blev komplet. Jeg havde en gang en Brother - men var så dum at sælge den ( pga pengemangel) og aldrig har jeg fortrudt noget mere. (Jo måske nogle få mere alvorlige ting). Så nu skal jeg i gang med det helt store projekt syværelse. Jeg har i forvejen denne broderimaskine 


Bernina Artista - der desværre har stået stille i nogle år. Nu er det tiden til at gå i gang igen. Jeg har pladsen - og tiden til det og er forarget over at jeg ikke er kommet i sving noget før.

Jeg er da en heldig kartoffel synes jeg selv :D 

Så nu må jeg se om jeg kan huske alle de ting jeg en gang kunne - ellers må jeg ud og søge "hjælp" :)  Godt biblioteket har aftenåbent her næsten lige ved siden af mig :)

Glædelig bag-jul og kommende godt nyt år 



2 kommentarer:

  1. Hej,
    Hvad er din erfaring med din overlocker?
    Kan den klippe/sy i jeans?
    Hilsen
    Alf

    SvarSlet
  2. Hej Alf

    jeg har faktisk ikke fået den brugt endnu - da jeg er i gang med en omfattende omrokering i mit hjem således at jeg får krea-rum i stue etagen. Så må være dig svar skyldig desværre.
    hilsen June

    SvarSlet